Sunday, July 12, 2015

Romîna -- Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Vîrful ’’




Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Vîrful ’’

15 Martie, 2015

Noaptea, am fost trezit cu blîndete. Am simtit imediat prezenta EU SUNT si mi-am concentrat toata atentia la primirea unui nou mesaj pentru Cartea de Aur.


Simt ceva « definitiv » ; e greu de descris. Mesajul este intitulat « Vîrful »:

EU SUNT :

‘’Copiii Mei,

Fiti siguri !

Am ajuns la vîrf !

Priviti în departare, cum lumina straluceste acum !

Bucurati-va în acest moment !

Noi va iubim si va uram bun venit.

O mare perioada se termina si începe o noua erã !

Acesta este timpul pe care îl numiti Epoca de Aur si în care de

acum înainte veti fi în eternitate.

Amin.’’





Sursa: http://www.the-golden-book.net

Canal: Alfred Steinecker



Translator: Star Child


No comments:

Post a Comment