Monday, July 13, 2015

Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Reîntoarcerea Sotului ’’

Golden Book - Page 36

Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Reîntoarcerea Sotului ’’

22 Martie, 2015

Pe 16 martie 2015.

Devreme în aceasta dimineata m-am trezit dintr-un somn profund, si imediat am simtit presenta puternica si totusi blînda a lui EU SUNT. Ieri banuiam ca capitolul ‘’REÎNTOARCEREA’’ s-ar fi încheiat.

EU SUNT este de acord cu acest nou mesaj, deschiderea unui nou capitol si-mi face semn ca ar fi un capitol scurt.

Noul capitol este intitulat ‘’Casatoria’’, si primul mesaj al lui EU SUNT se refera la « Reîntoarcerea Sotului » :

EU SUNT:

«Scopul este atins !

Copiii Mei,
Pentru eoane ati trait, suferit, iubit si asteptat acest moment :
Intoarcerea Sotului Dumneavoastra.

El este acum în fata voastra !

Priviti în ochii lui atunci cînd se uita la voi, cu o natura iubitoare adînca, asa cum nu l-ati cunoscut niciodata.

Sunteti gata, inima voastra începe sa bata mai repede.

Nu este oare un moment de inspiratie, care va poate duce sa dati ultimii pasi acum ?

Din fericire pentru voi, nu ezitati sa întîmpinati marea voastra iubire.

Cu adevarat, v-o spun :

Momentul casatoriei a venit !

Amin.’’


Nota

Acest mesaj al lui EU SUNT, este un mesaj foarte specific si cuprinzator, care ma face sa scriu cîteva cuvinte suplementare.

În ultímele zile, mesajele sunt din ce în ce mai intense si detaliate, chiar daca toate informatiile nu vor fi transmise aici.

Astazi, dupa primirea mesajului, am fost atins si surprins de o parte a mesajului,  « Întoarcerea Sotului vostru ».

Cum eu nu apartin nici unei religii din lume, aceasta declaratie ma deranjat la început.

Desi « oficial » am fost catolic pîna la vîrsta de 16 ani – Am fost fara confesiune dupa aceea – aceasta expresie î-mi era deci ciudata.

Asa ca întotdeauna, am început cercetarile pe Internet, si mi-am dat seama repede ca acest studiu a fost « pregatit ».

Informatia pe care am gasit-o în cercetare, este importanta pentru acest mesaj.

În plus, pentru mine, aceasta retea strînsa de informatii actioneaza ca un amestec complex de fire de-a lungul a nenumarate mesaje diferite si simbolice, care au aparut în aceasta dimineata pentru mine, si-si dezvaluie tot mai mult sensul lor astazi.

Ce semnificatie are « Întoarcerea Sotului » ?

Pentru cititorul interesat, ofer anchetatorilor corespunzatori raspunsul (în limba germana):

*Sotia lui Isus
Si deasemenea
*Pilda celor 10 fecioare
*10 fecioare – A Doua Venire si sfîrsitul lumii

Mereu, noi cititori ma întreaba : « Ce sunt aceste mesaje ? » si « Cînd acest lucru va avea loc ? ».

Azi, dupa ce am primit acest mesaj, voi încerca sa le raspund :

•          Aceste mesaje au ele ceva de vazut cu vre-o parte a temelor biblice a « Dezvaluirii » si a « Apocalipsului » ? – Da !

•          Aceste mesaje au ele ceva de vazut cu Evangheliile biblice ale lui Matei, Luca si Daniel,  referitor la sfîrsitul timpurilor ? – Da !

•          Aceste mesaje au ele ceva de vazut cu « încîntarea, extazul » biblic ? – Da !

•          Aceste mesaje au ele ceva de vazut cu traditiile indoamericane si « Reîntoarcerea Femeii Bizonului Alb » si cu profetiile Lakota ? – Da !

•          Aceste mesaje au ele ceva de vazut cu « A Cincea Vîrsta » si profetile Hopi ? – Da !

•          Aceste mesaje au ele ceva de vazut cu profetiile « Ascensiunii/Înaltarii Pamîntului » a miscarii New Age/Noua Era ? – Da !

•          Aceste mesaje au ele ceva de vazut cu profetiile « Schimbarii de constiinta si începutul Epocii de aur » - Da !

•          Si, în sfîrsit, « Cînd aceste lucruri trebuia sa aiba loc ? ». Din nou, am fost adus aceasta dimineata la discursul lui Isus asupra Ultimelor Zile . (Marcu capitolul 13,32): « Însa 
Despre aceasta zi si ora nimeni nu stie, nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatal.’’

Acum cîteva zile, am primit noaptea mesajul urmator scurt si foarte puternic:
EU SUNT :

«Promisiunile sunt îndeplinite acum ! »

Ultima promisiune continuta în Biblie, se refera la Dezvaluirea biblica 21:4 – promitînd sfîrsitul mortii, tristetei si durerii, de catre Dumnezeu :

« Si Dumnezeu va sterge orice lacrima din ochii lor, si moartea nu va mai fi ; nici doliu, nici tipete, nici dureri. Caci lucrurile dintîi vor fi disparut. »

În mod similar, am fost dus la cartea despre « Amos » si la Capitolul 3 :

3 Oare doua persoane merg ele împreuna, cu exceptia cazului în care au fost de acord sa faca acest lucru ?

4 Oare un leu rage în padure, cînd nu exista nici o prada ? Oare un leu tînar striga în vizuina sa, daca nu a prins nimic ?

5 Oare o pasare cade în capcana pe teren, daca nu exista momeala pentru asta ? O capcana va aparea de la sol, cînd nu a luat nimic ?

6 Daca se suna cornul (Shofarul) într-un oras, oamenii vor tremura ? Daca dezastrul se abate asupra unui oras, Domnul o fi facut-o ?

7 Caci Domnul Dumnezeu, nu face nimic fara sa dezvaluie taina sa, slujitorilor Sai, profetii.


Sursa: http://www.the-golden-book.net

Canal: Alfred Steinecker



Translator: Star Child

No comments:

Post a Comment