Monday, August 31, 2015

Romîna - Cartea de Aur – 17 + 22 Martie, 2015



Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – « Tabloul »

Golden Book - Page 35

17 Martie, 2015

În aceasta noapte m-am trezit, si am primit un alt mesaj de la EU SUNT pentru Cartea de Aur. El este intitulat « Tabloul »:

EU SUNT:
«Copiii mei,
Uitati-va în urma si priviti voi însiva munca pe care ati facuto.

Nu este minunata ?

Asteptati un moment, simtiti bucuria privind la opera de arta a voastra.

Sunteti creatorul unui tablou, care este de neegalat !

Considerati opera voastra de arta ca un tablou complet, bogat în culori, în nuante si în lumina.

El straluceste si sclipeste, va face sa izbucniti în lacrimi, prin frumusetea sa.

Este terminat !

Acum bucurati-va de el, în toata splendoarea sa.

Sunteti voi însiva care va contemplati acum;
cu frumusetea voastra, care va ramîne la fel pentru întotdeauna.

Sunt încîntat sa va vad, voi care sunteti frumoasa mea sotie !

Amin. “


Canal: Alfred Steinecker


Translator: Star Child



No comments:

Post a Comment