Wednesday, September 16, 2015

Hellenic --Το Χρυσό Βιβλίο – Το Τελευταίο Μήνυμα ‘Μήνυμα Στην Ανθρωπότητα’



Το Χρυσό Βιβλίο – Το Τελευταίο Μήνυμα ‘Μήνυμα Στην Ανθρωπότητα’

Στις 6 Σεπτεμβρίου 2015

Σήμερα το απόγευμα, έλαβα ένα μήνυμα από το ΕΙΜΑΙ που κλείνει το κεφάλαιο ‘Επίτευγμα’ και που επίσης είναι το τελευταίο μήνυμα του Χρυσού Βιβλίου

Το μήνυμα αυτό του Θεού απευθύνεται στα παιδιά του, σε όλη την ανθρωπότητα.

Αυτό είναι το "Μήνυμα προς την Ανθρωπότητα":

ΕΙΜΑΙ:
„Πολυαγαπημένα μου παιδιά
και πολυαγαπημένη ανθρωπότητα,

Ήρθε η ώρα να αποκαλυφθεί η Αλήθεια που θα σας σαγηνεύσει, παιδιά μου.

Στις επερχόμενες εβδομάδες, νοιώστε αυτό που θα σας αποκαλυφθεί, μέσα στις καρδιές σας.

Το βιβλίο κλείνει κι ανοίγει η σφραγίδα του απόρρητου.

Αναμένατε μεγαλείο, όταν θα σας περιτριγυρίζουν οι άνεμοι της αλήθειας.

Τώρα, καθώς κλείνει αυτός ο κύκλος,  προκύπτουν νέοι σπασμοί γέννας.

Αντέξτε τους καιρούς αυτούς του πόνου όπως η μάνα που γεννάει το παιδί της. Να ‘σαστε βέβαιοι για την ασφάλεια και την πρόνοιά σας.

Μη φοβόσαστε, γιατί είσαστε τα παιδιά μου – δείτε τώρα το φως του κόσμου.

Το φως του κόσμου είναι η Αιωνιότητά μου.

Αμήν."

Με βαθιά αγάπη
για ‘Όλα-Όσα-Υπάρχουν’,
για τον Θεό,
για τον ΕΙΜΑΙ
Alfred


Translator: Con

No comments:

Post a Comment