Saturday, September 19, 2015

Romîna - Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – «Momentul Înaltarii»



Golden Book - Page 37


Cartea de Aur
Mesaje pentru Umanitate

“MOMENTUL ÎNALTARII”

În 11 Aprilie, 2015

De la primul mesaj al lui EU SUNT pîna la ultimul capitol “Realizarea”, nu am mai primit nici un fel de comunicari pentru Cartea de Aur.

Acet lucru sa schimbat cu mesajul din noaptea aceasta!

CORTINA DE FUND
Noaptea aceasta, mesajele sunt, dupa parerea mea, cele mai importante, pentru ca eu am primit diferite mesaje în cîteva minute venite de la EU SUNT, care sunt de natura unei mari urgente si importante. În afara de acest lucru, dupa primul mesaj a lui EU SUNT, YESHUA de asemenea a anuntat un mesaj. Toate aceste mesaje au venit ca o surpriza completa pentru mine, si au fost marcate de multa forta.

Acest mesaj, al treilea mesaj, este o pagina noua a cartii de Aur trimisa de catre EU SUNT:

EU SUNT:
“Copiii Mei,
A sosit ora!

În adevar, momentul înaltarii soseste!

Nimic nu va mai fi acelasi!

Exista fericire, pace si iubire adînca asteptîndu-te, si te vor însoti pe drumul tau minunat, care este inegalabil.

Voi care sunteti Fiii Mei, experimentati acum puterea mea si bucuria pe care eu v-o dau!

Fii atent si plin de iubire în momentele finale ale acestei epoci!

Va îmbratisez cu aripile iubirii si va duc catre lumina!

Pentru întotdeauna, tu esti al meu

Pentru Vesnicie

Amin.”

Numai cîteva secunde dupa ce am primit acest mesaj, EU SUNT, a trimis un alt mesaj:

EU SUNT:
“Scrie, servitorul meu:

Iubirea soseste la tine in orice moment. Fii gata!”


Canal: Alfred Steinecker





Translator: Star Child

No comments:

Post a Comment