Thursday, September 10, 2015

Nederlands -- Alfred Steinecker op 6 september 2015 Bereikt / Bewerkstelligd



Het Gouden Boek – De Laatste Boodschap “Boodschap Aan de Mensheid”

Hoofdstuk  7

 Op 6 september 2015
Vanavond ontving ik een boodschap van IK BEN die het hoofdstuk “Bereiking” afsluit en dit is ook de laatste boodschap voor het Gouden Boek.

Deze boodschap van God is op zijn kinderen gericht, aan de hele mensheid.
Dit is de “Boodschap aan de Mensheid”:

Ik BEN:
“Mijn geliefde kinderen
en geliefde mensheid.

De tijd is gekomen dat de Waarheid wordt onthuld en die zal jullie betoveren, mijn kinderen.
Voel in de komende weken, in jullie hart, wat er zal worden ontsloten.
Het boek is gesloten en het zegel van geheimhouding is geopend.
Verwacht grootsheid, als de winden van de waarheid om jullie heen gaan.
Nu, terwijl deze cyclus eindigt, kondigen nieuwe steken/weeën van geboorte zichzelf aan.
Draag deze tijd van pijn zoals een moeder zou hebben die haar kind baart.
Wees niet bang, want jullie zijn mijn kinderen; zie nu het licht van de wereld.

Het licht van de wereld is mijn Eeuwigheid.

Amen.”

Met diepe liefde voor “Alles Wat Er is”.
Voor God, voor IK BEN
Alfred




No comments:

Post a Comment