Monday, September 14, 2015

Romîna -- Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – « Poarta se deschide »

Golden Book - Page 36

Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – « Poarta se deschide »

22 Martie, 2015


Mesaj canalizat de Alfred Steinecker

În dimineata asta devreme, am primit un nou mesaj de la EU SUNT. Capitolul 6 se termina si mesajul este intitulat: Poarta se deschide.

EU SUNT Creatorul:
«Copiii mei, prea iubiti, asa sa fie; ceea ce întuneca ziua, este începutul noptii, care va este aratat.

Cînd va fi frig, va voi lua în bratele mele. Cînd veti fi singuri, veti primi Iubire. Aveti încredere în timpul care se gaseste acum în fata voastra. Cînd furtuna va sosi, ramîneti tari în credinta voastra, si în mine, tatal vostru, mama voastra.

Ceea v-am spus mai înainte, soseste acum: Poarta se deschide.

În asteptarea acestui moment,
Asa sa fie.
Amin.”

Alfred: “Tata-Mama, acesta este ultimul mesaj al capitolului ?
EU SUNT: Da, asa este.



http://www.the-golden-book.net/#dblpage36


Canal: Alfred Steinecker


Translator: Star Child

No comments:

Post a Comment