Sunday, September 13, 2015

Romîna -- Romîna - Cartea de Aur – MESAJ PENTRU UMANITATE – «ultimul mesaj





Cartea de Aur – MESAJ PENTRU UMANITATE – «ultimul mesaj»

06 Septembrie, 2015

În aceasta noapte am primit un mesaj de la EU SUNT care închide capitolul “Realizarea”, si care este de asemenea ultimul mesaj pentru Cartea de Aur.


Acest mesaj de la Dumnezeu, este adresat fiilor sai, întregii omeniri.


Acesta este “Mesajul pentru umanitate”:


EU SUNT:

«Iubitii mei copii,

si iubita omenire,


Timpul a sosit pentru ca adevarul sa fie dezvaluit, si el va va încînta pe voi, copiii mei.


În saptamînile viitoare, veti simti ceea ce vi se va dezvalui voua, în inimile voastre.


Cartea este închisa si pecetea este deschisa.


Asteptati-va la maretie, cînd vînturile adevarului o sa va înconjoare.


Acum, la terminarea acestui ciclu, noi dureri de nastere se anunta.


Aveti aceste momente de durere, asa precum o mama dînd nastere fiului sau, ar face-o. Fiti siguri de siguranta voastra si buna-starea.


Sa nu va fie teama, deoarece voi sunteti copiii mei; acum vedeti lumina lumii.


Lumina lumii, este Vesnicia mea.


Amin.”


Cu profunda iubire

De la “Tot Ceea Ce Este”,

De la Dumnezeu,

De la EU SUNT



Alfred





Canal: Alfred Steinecker

Translator: Star Child



No comments:

Post a Comment