Wednesday, February 25, 2015

Hellenic -- Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Το Ουράνιο Τόξο”





Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Το Ουράνιο Τόξο”

Στις 13 Φεβρουαρίου 2015

Πότε έρχεται η στιγμή που το όνειρο ταιριάζει με την ποιότητα της καθημερινής πραγματικότητας;
Ξυπνάω από ένα όνειρο τόσο ζωντανό και ρεαλιστικό, που μου είναι δύσκολο να αποτινάξω τη μνήμη αυτής της διαυγέστατης εμπειρίας.

Σ’ ένα θαυμάσιο φινάλε, η πρωταγωνίστρια του μιούζικαλ "Shirley Bassey" τραγουδάει, λίγα μέτρα εμπρός μου, με δυνατή φωνή τον τελευταίο στίχο, συνοδευόμενη από μια δυναμική κορύφωση της ορχήστρας.  

Με την τελευταία νότα, στο ύψος του κινούμενου κομματιού, ξυπνάω ξαφνικά και έχω πλήρη εγρήγορση.

Με περιμένει το επόμενο μήνυμα για το Χρυσό Βιβλίο! Βρίσκω τον τίτλο του νέου κεφαλαίου, στη σελίδα 38 – Είναι "Το Ουράνιο Τόξο" και το ΕΙΜΑΙ αρχίζει:

ΕΙΜΑΙ:
"Η βροχή ποτίζει τη γη, το φως διαπερνά το σώμα σας.

Έτσι, η αλλαγή είναι για όλους τους ανθρώπους στον κόσμο.

Δεν είναι αυτό καταπληκτικό; Λάμπετε σα διαμάντι μπροστά στο μαύρο βελούδο του ουρανού.

Τίποτε δε μπορεί να εμποδίσει το μεγαλείο σας, γιατί είσαστε όλοι σας παιδιά μου.

Όταν ανοίξει η πόρτα για σας, να έχετε το κουράγιο για το επόμενο βήμα. Αγαπήστε τους εαυτούς σας τη στιγμή αυτή, γιατί κάνατε ένα καταπληκτικό πράγμα, κάτι αιώνιο συμβαίνει.

Σας μεταφέρω με την αγάπη μου έξω, μέσα σε ένα νέο κόσμο γεμάτο θαύματα.

Χαρείτε, γιατί έρχεται η ώρα.

Μέσα στην αλήθεια.

Οπότε ας είναι

Αμήν."


Συμπλήρωμα I
Κατά τη διάρκεια της ημέρας είχα πρόσθετη καθοδήγηση για νέες πληροφορίες, που με εξέπληξαν. Αφορούν την "Shirley Bassey" (όνειρο) και το σημερινό μήνυμα "Το Ουράνιο Τόξο” που έλαβα από τοΕΙΜΑΙ.

Στο γεύμα, όταν ήμουν στο διαδίκτυο, ένιωσα ξαφνικά την ώθηση να ψάξω τις λέξεις "Shirley Bassey" και "Ουράνιο Τόξο" και έψαξα για το "Ουράνιο Τόξο".
Παρότι είχα μια ιδέα, με συνεπήρε εντούτοις το αποτέλεσμα της αναζήτησης. Κατά τη δεκαετία του 70 ηShirley Bassey έκανε επιτυχία με ένα τραγούδι που λέγονταν "Πέρα από το Ουράνιο Τόξο (Over theRainbow)"!
Εάν ενδιαφέρεστε, θα σας συνιστούσα να πάτε στον επόμενο σύνδεσμο με τους στίχους του τραγουδιού αυτού.
Ίσως να καταλαβαίνετε γιατί είμαι, ανασκοπώντας, συνεπαρμένος από αυτό το μήνυμα…
Τραγούδι: Over the Rainbow

Συμπλήρωμα II
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον JD για την καταπληκτική πληροφορία που μου έδωσε για το τραγούδι"Κάπου Πέρα από το Ουράνιο Τόξο (Somewhere Over The Rainbow)". Το τραγούδι αυτό πρωτοτραγουδήθηκε από την Judy Garland στον παλιό "Μάγο του Oz" του  1930!
Θυμούμενος το σημερινό μήνυμα του ΕΙΜΑΙ μου ήρθαν δάκρυα βλέποντας το κινηματογραφικό κλιπάκιSomewhere Over The Rainbow - Judy Garland 1939


Μετάφραση: Con Tanidis

No comments:

Post a Comment