Wednesday, February 25, 2015

Hellenic -- Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Ευτυχία”



Το Χρυσό ΒιβλίοΜηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Ευτυχία

Στις 21 Φεβρουαρίου 2015

Πρόλογος
Όταν δημοσίευσα το τελευταίο μήνυμα του Κεφαλαίου 3, πίστεψα ότι δε θα υπήρχαν περαιτέρω δώρα διαμέσου του ΕΙΜΑΙ για το Χρυσό Βιβλίο.
Με εξέπληξε ακόμα περισσότερο ένα e-mail, το οποίο ήρθε την ώρα που δημοσίευα το "Η Τελευταία Φορά" στην ιστοσελίδα του Χρυσού Βιβλίου.

Το e-mail μου το έστειλε η "Marah". Στο e-mail αυτό, η "Marah" – που ήταν ακόμα συντετριμμένη από την επικοινωνία της που είχε γίνει λίγα λεπτά πρινέλαβε ένα μήνυμα από το ΕΙΜΑΙ.

Της ειπώθηκε, “Σου δίνεται τώρα η αποστολή να προσθέσεις ένα νέο κεφάλαιο στο Χρυσό Βιβλίο με τα μηνύματα του ΕΙΜΑΙ, μαζί με τα άλλα όντα του φωτός.
Βαθιά μέσα στην καρδιά μου ένιωσα απευθείας περισσότερα και ήξερα ότι η δήλωσή της ήταν αληθής.
Συμφωνήσαμε πως θα συντονίζαμε την επόμενη ημέρα την τηλεφωνική μας επικοινωνία για αυτή την αιφνίδια αλλαγή και για τους δυο μας.
Φυσικά, είχα μεγάλη περιέργεια νανακαλύψω περισσότερα και ρώτησα το ΕΙΜΑΙ για να μου δώσει περισσότερες πληροφορίες γιαυτά τα καταπληκτικά νέα.

Μου επιβεβαιώθηκε ότι η "Marah" θα μου παρείχε το επόμενο κεφάλαιο για το Χρυσό Βιβλίο, καθώς και τον τίτλο αυτού του νέου Κεφαλαίου 4. Είναι "Ο Σκοπός".

Η "Marah" και γω τηλεφωνηθήκαμε όπως το κανονίσαμε την επόμενη ημέρα και μιλήσαμε για τοπεριεχόμενο του πρώτου της μηνύματος.
Νοιώσαμε και οι δυο μας μια πολύ ιδιαίτερη ενέργεια μέσα σε αυτά που τώρα άρχισε να μας μεταδίδει τοΕΙΜΑΙ.
Το ύφος του μηνύματος έχει αλλάξει. Είναι τώρα σαφές, άμεσο, και παρέχει συνεπώς μια αυξανόμενη αναγκαιότητα.
Όταν κοίταξα πίσω στο προηγούμενο μήνυμα "Η Τελευταία Φορά" μετά το τηλεφώνημα, τα μάτια μου κόλλησαν στην πρώτη πρόταση του μηνύματος που δόθηκε από το ΕΙΜΑΙ:
"Είναι η τελευταία φορά αυτή που θα σας προετοιμάσω για τη νέα εποχή που βλέπετε στον ορίζοντα".
Τώρα μόνο είναι πραγματικά ξεκάθαρο το νόημα αυτής της πρότασης!
Το ΕΙΜΑΙ ολοκλήρωσε τις προετοιμασίες μας!
Έχει αρχίσει μια νέα φάση!

Ορίστε το πρώτο μήνυμα του ΕΙΜΑΙ για το νέο κεφάλαιο, που μας παρέχει η "Marah". Το μήνυμα απευθύνεται σε όλον τον κόσμο:

ΕΙΜΑΙ:
„Όποιος πιστεύει σε εμένα, στο φως της οικουμενικής Ενότητας και γι’ αυτούς που ακόμα χρειάζονται καθοδήγηση, θα την έχουν.
ΕΙΜΑΙ, σήμερα και για πάντα.
Ο δημιουργός Όλων των Όντων σας λέει σήμερα ότι η σκοτεινή πλευρά έχει αναχαιτιστεί.
Ευτυχία θα έρθει στη Γη.
Το φως του κόσμου ανθίζει ολοένα και περισσότερο.
Θα υπάρξει ώρα υλικής στέρησης, αλλά για λίγο.
Να είσαστε ευτυχείς και να υπηρετείτε"

Παράρτημα
Κατά τις τελευταίες βδομάδες, συνειδητοποίησα ότι τα ξέχωρα μηνύματα του Χρυσού Βιβλίου πάνε βαθύτερα απ’ ό,τι φαίνεται με την πρώτη ματιά.

Είναι μετά το δεύτερο ή το τρίτο ανάγνωσμα, που ανακαλύπτει κανείς τις κρυφές λεπτομέρειες και τις οδηγίες προς τους πολλούς προορισμούς.

Όταν το ερεύνησα, μου είπαν ότι ο συμβολισμός των μηνυμάτων έχει σχεδιαστεί.

Παρότι το νόημα των ξέχωρων μηνυμάτων δε μπορεί αρχικά να γίνει αντιληπτό, αυτά εμφανίζουν βαθύτερα νοήματα όταν εξετάζονται στα πλαίσια άλλων θρησκευτικών κειμένων και προφητειών.

Τώρα καταλαβαίνω γιατί πριν από λίγα χρόνια, δέχθηκα ένα από τα πρώτα μου μηνύματα που από τότε δεν έχω ξεχάσει:

"Οι προφητείες είναι τώρα αλήθεια!"

Αποστολέας ήταν ο Ιωάννης…

Μετάφραση: Con Tanidis


No comments:

Post a Comment