Saturday, February 28, 2015

Hellenic -- Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Μήνυμα της Μητέρας Γης”


Golden Book - Page 25


Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Μήνυμα της Μητέρας Γης”


Στις 24 Φεβρουαρίου 2015
Νωρίς σήμερα το πρωί η Marah έλαβε ένα μήνυμα από τη Μητέρα Γη για το Χρυσό Βιβλίο:

Μητέρα Γη::

„Αγαπημένοι μου,
Είμαι η Μητέρα Γη που σας αγαπάει και σας θρέφει. 
Μη φοβηθείτε την ώρα που θα απελευθερωθώ από τα ζόρια της περασμένης χιλιετίας, η οποία είναι κοντά, πολύ κοντά.

Τα πράγματα δε θα είναι τόσο κακά όπως αναφέρεται σε πολλά γραπτά σας και μηνύματα. 
Τα μηνύματα αυτά κατάφεραν πολλά και έκαναν εφικτή την περιφρούρηση του Φωτός. Αλλά ακόμα έχω πολλά βάρη επάνω και μέσα μου.

Γι’ αυτό, σας ζητώ όλους σας να εμβαθύνετε στη συγχώρεση. Ζητείστε επίσης συγχώρεση για τις προηγούμενες ζωές σας επάνω στη γη αυτή. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται κάθαρση τόσο στο πνευματικό μου σώμα όσο και στο σώμα μου που σας δίνει τη γη που πατάτε. 

Να’ σαστε χαρούμενοι, ακόμα κι όταν τα πράγματα κάποιες φορές δείχνουν δύσκολα.

Πηγαίνετε μέσα στην καρδιά σας και ζητείστε την ενέργεια της Ευτυχίας. Ίσως να μην τα καταφέρετε στην αρχή, αλλά εάν οι Άγγελοι συνειδητοποιήσουν τις προθέσεις σας, θα σας βοηθήσουν. 

Είμαι η μητέρα σας και σας αγαπώ"




Μετάφραση: Con Tanidis

No comments:

Post a Comment