Wednesday, February 25, 2015

Hellenic -- Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Το Φεγγαρόφωτο”



Το Χρυσό ΒιβλίοΜηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Το Φεγγαρόφωτο

Στις 17 Φεβρουαρίου 2015
Μετά από μια ήσυχη νύχτα με ένα βαθύ ύπνο, έλαβα ένα ακόμα μήνυμα αφότου ξύπνησα το πρωί, από το ΕΙΜΑΙ. Τιτλοφορείται "Το Φεγγαρόφωτο":
ΕΙΜΑΙ:
Σας αγαπάω, παιδιά μου.
Προσβλέπετε σε μένα. Ως ένα φως μέσα στο σκοτεινό στερέωμα, φωτίζεται ο δρόμος σας πίσω σε μένα.

Πάει πολύς καιρός από τότε που σας είχα στείλει στο λαμπρό φως μέσα στον κόσμο αυτό που αποκαλείτε Γη.
Υπήρξε μεγάλη δυστυχίαΠολλά δάκρυα λύπης χύθηκαν, επειδή δε γνωρίζατε την καταγωγή σας.

Το τέλος αυτής της εποχής έχει τώρα έρθει.
Προσμένετε το επόμενο μεγάλο βήμα για την ανθρωπότητα, που τόσο πολύ αγαπάω.
ΟΛΟΙ σας είσαστε παιδιά μου, και στέκεστε μπροστά στον πατέρα σας, στη μητέρα σας.
Γι’ αυτό κρατάτε χέρια, κοιτάζετε μέσα στα μάτια του άλλου κι αναγνωρίζετε την αγάπη που βρίσκεται βαθιά μέσα σας.
Την αγάπη ΜΟΥ κοιτάζετε.
Μέσα στην αιωνιότητα.
Αμήν.“
Ο τίτλος αυτού του μηνύματος μου προκάλεσε περιέργεια και ρώτησα για το συσχετισμό:

Άλφρεντ: "Πατέρα-Μητέρα, γιατί έχει τίτλο αυτό το μήνυμα "Το Φεγγαρόφωτο";"
ΕΙΜΑΙ:   „Το φεγγάρι είναι το σύμβολο της αγάπης του πατρός, παιδί μου. Όταν το θωρείτε μέσα στη θερμή λάμψη του φωτός του,  είναι πράο, αλλά λάμπει λαμπρά. Φωτίζει το δρόμο σας, ακόμα και τη σκοτεινή βραδυά.


Σημείωση
Παρότι το φεγγάρι λατρεύονταν ως αρσενική θεότητα στην ιστορία διαφόρων κοινωνιών, σήμερα στις μέρες μας αναγνωρίζεται κατά πολύ ως "Μητέρα Σελήνη".

Στην αρχή υπέθεσα, δηλαδή, είχα ‘αμφιβάλει’ με τον εαυτό μου, για την αναφορά του ΕΙΜΑΙ στο σύμβολο ‘της αγάπης του πατρός’.

Λίγο αργότερα έμαθα, σχετικά με την ερώτησή μου, ότι τα "θηλυκά αξιώματα" του αρσενικού, ορίζουν τη βάση αυτού του συμβολισμού.


Μετάφραση: Con Tanidis

No comments:

Post a Comment