Wednesday, February 25, 2015

Nederlands -- Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “Vreugde”

Golden Book - Page 24

Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “Vreugde


Op 21 febr. 2015
Proloog

Toen ik de laatste boodschap publiceerde van Hoofdstuk 3 was ik overtuigd dat er geen verdere geschenken waren van IK BEN voor het Gouden Boek.

Hoe meer was ik verrast door een e-mail die tegelijkertijd aankwam toen ik “De Laatste Tijd” publiceerde op de website van het Gouden Boek.

De e-mail werd door ‘Marah’ aan me gezonden. In de e-mail had Marah - die nog steeds overweldigd was door haar contact dat enige tijd ervoor was gebeurd  - een boodschap had gekregen van IK BEN.

Haar was verteld : “Jou is nu de taak gegeven om een nieuw hoofdstuk te vullen van het Gouden Boek met boodschappen van IK BEN, maar ook van andere lichtwezens.

Diep in mijn hart voelde ik direct meer, ik wist dat haar verklaring juist was.

We kwamen overeen dat we de volgende dag ons telefoongesprek zouden coördineren voor deze verrassende verandering voor ons beiden.

Natuurlijk was ik heel nieuwsgierig om meer te ontdekken en ik vroeg IK BEN om me meer informatie te geven over dit prachtige nieuws.
IK BEN bevestigde dat ‘Marah’ nu zou zorgen voor het volgende hoofdstuk van het Gouden Boek en zei me de titel van dit nieuwe Hoofdstuk 4. Het is “Het Doel”

Marah en ik belden elkaar op zoals gezegd, de volgende dag en spraken over wat haar eerste hoofdstuk bevatte.

We voelden allebei een speciale energie in wat IK BEN begon door te zenden.

De stijl van de boodschap was veranderd. Het is nu duidelijk, direct en geeft ons groeiende dringendheid.

Als ik kijk naar de vorige boodschap “De Laatste Keer” na het telefoongesprek, stopten mijn ogen bij de eerste zin van de boodschap die door IK BEN werd gegeven:
Dit is nu de laatste keer dat ik jullie zal voorbereiden voor de nieuwe epoch die jullie aan de horizon zien.”

Alleen is de betekenis van die zin nu echt duidelijk!

IK BEN heeft onze voorbereidingen voltooid!
Een nieuwe fase is begonnen!

Hier is de eerste boodschap van de IK BEN van het nieuwe hoofdstuk, door ‘Marah’ ontvangen. De boodschap is gericht aan alle mensen:


IK BEN: 


“Wie in mij gelooft, in het licht van de universele Eenheid en aan degenen die nog leiding nodig hebben, daar wordt voor gezorgd.


IK BEN, heden en voor altijd
de schepper van Alle-Wezens die jullie heden vertelt dat de duistere tijd werd bedwongen.

Vreugde zal de Aarde bereiken.


Het licht van de wereld bloeit meer en meer.


Er zal een tijd komen van materiele ontbering, maar alleen een korte tijd.
Wees in blijdschap en dien.”



Toevoeging

In de laatste paar weken realiseerde ik me dat de individuele boodschappen van het Gouden Boek dieper gaan dan het bij het eerste zicht erop kan lijken.


Niet voor de tweede of derde lezing is het dat je verborgen details zult ontdekken en richtingen naar vele bestemmingen.

Toen ik er naar vroeg werd me verteld dat het symbolisme van de boodschappen daarvoor zijn ontworpen. (= by design)



Alhoewel de betekenis van de individuele boodschappen eerst niet kunnen worden gerealiseerd, laten ze diepere betekenissen zien als ze gezien worden in de context van andere religieuze teksten en profetieën.
Ik begrijp nu waarom ik enkele jaren geleden, een van mijn eerste boodschappen kreeg en waarom ik die sedertdien nooit ben vergeten:
“De profetieën worden nu waar!”
De afzender was John …





No comments:

Post a Comment