Wednesday, February 25, 2015

Nederlands -- Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “Vergeving”



Golden Book - Page 24



Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “Vergeving”

‘Marah’ ontving hedenmorgen weer een boodschap van IK BEN die zeer dringend is.
23 februari 2015

IK Ben:
“Ik, de schepper van Alle Wezens, wil alle zielen vergeven die mij hebben ontkend en genegeerd (of niet hebben willen kennen)

Ik ben het begin en het eind, er is geen andere weg (past me)

De Prins van Licht, mijn zoon Jezus, is al voor jullie door het vuur gegaan. Hij heeft jullie bevrijd van de Duistere Krachten, jullie hoeven dit alleen te erkennen. Dat is de manier waarop.

Ik, de schepper van Alle Wezens, zeg tegen jullie:

Ga in vrede in deze nieuwe era. Wees niet bang. Vergeef jezelf en iedereen die vermoedelijk lijden heeft toegebracht. De tijd is gekomen, de tijd van vergeving is nu.

Ik respecteer jullie en je vrije wil. Maar nu is de era voorbij, toen je in staat was om te doen wat je wilde doen zonder de gevolgen te voelen.

Dit betekent dat de tijd van “Laten we zien of…”  “Ik denk…” voorbij is.

Van nu af aan zal je beseffen dat Liefde de enige manier is.

Maak gebruik van het komende tussenspel.

Ik houd van jullie.
IK BEN”

De toenemende duidelijkheid van de woorden die IK BEN naar “Marah” en mij stuurt is dat de “tijd” snel naderbij komt.


No comments:

Post a Comment