Wednesday, February 25, 2015

Hellenic -- Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Ο Κεραυνός”


Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Ο Κεραυνός”


Στις 16 Φεβρουαρίου 2015
Όταν ξύπνησα στις 1 τα χαράματα σήμερα, μια νέα έννοια διαπέρασε τις σκέψεις μου: "Ο Κεραυνός". Νοιώθω πως με περιμένει ένα νέο μήνυμα από το ΕΙΜΑΙ και σιγουρεύομαι:

Άλφρεντ: "Πατέρα-Μητέρα," μήπωςΟ Κεραυνόςείναι ο τίτλος του νέου μηνύματος;"
ΕΙΜΑΙ: "Ναι, αυτός είναι. Νιώθεις την ενέργεια που αυξάνει;"
Άλφρεντ: "Ναι, τη νιώθω ευδιάκριτα."
ΕΙΜΑΙ: „Είναι η προετοιμασία για τη μεγάλη στιγμή. Παιδιά μου, μη φοβόσαστε."

Το ΕΙΜΑΙ συνεχίζει με ένα μήνυμα που σας μένει:

ΕΙΜΑΙ:
"Αυτό που προφητεύτηκε σε πολλά αρχαία κείμενα έχει έρθει. Προφητεύτηκε ότι ο κόσμος θα πάρει ένα νέο μονοπάτι, το μονοπάτι της αγάπης, της ευτυχίας και της γαλήνης.
Συνέβη ξανά και ξανά, για να αφυπνιστείτε, για να δοθεί στην ανθρωπότητα η ευκαιρία να νιώσει το φως που λάμπει στις καρδιές της.
Δείτε, υπάρχουν υπέροχες εμπειρίες που πράξατε ως ψυχή, ως δικό μου κομμάτι.
Τα φώτα σας λάμπουν σα διαμάντια γύρω από το λαιμό μιας όμορφης γυναίκας.
Είσαστε τώρα μια νύφη που περπατάει στο διάδρομο της εκκλησίας, έτοιμη για το γάμο. Είναι μια καταπληκτική γιορτή, ένας γάμος που όμοιός του δεν υπάρχει.
Καλλωπιστείτε για τη στιγμή αυτή με την αγάπη που κουβαλάτε μέσα στην καρδιά σας.
Ο γαμπρός σας περιμένει
Για μια αιωνιότητα
Αμήν."



Μετάφραση: Con Tanidis

No comments:

Post a Comment