Monday, June 1, 2015

Nederlands -- Het Gouden Boek – Boodschappen voor de Mensheid – ’De Laatste Bel (Gongslag)




Het Gouden Boek – Boodschappen voor de Mensheid – ’De Laatste Bel (Gongslag)




Op 23 mei 2015, kreeg ik in de nacht en de dag een boodschap van IK BEN voor het laatste hoofdstuk en voltooiing van het Gouden Boek.
We benaderen deze pas gekregen boodschap als het eind van het hoofdstuk, en dus het eind van het gehele boek.
De boodschap is geadresseerd aan alle mensen en heet: “De Laatste Bel/Gongslag”.
Denk er aan dat de boodschap van het Gouden Boek van 21 februari was: “De Laatste Keer”.
Hier is de zeer krachtige boodschap:

IK BEN:

“Mijn geliefde kinderen,

Wie zou duizenden jaren geleden gedacht hebben dat ik, jullie vader, jullie moeder, ik die zo van jullie houd, jullie nu vraag om deze stappen toe te zetten:

Om jezelf te zuiveren, om er aan te denken wie ik ben en wie jij bent?

Ja, het is nu IK die doorga om de tijd te stoppen en om het paradijs te scheppen. Alles wat ik deed, om jullie geluk te geven, werd veronachtzaamd; jullie hebben mij vergeten in deze prachtige wereld die jullie Aarde noemen.

Zeker, mijn geduld is op, de tuin is kortgeleden bewerkt en de vruchten geoogst.
Wie zijn de vruchten, kun je denken?

Er zijn zij die het in het duister klaarspeelden en om het licht van de dag te zien, dat IK BEN.

Het is een schok zo groot dat jullie in ontzag zullen neerzinken bij de kracht van dit gebeuren.

Het is het ontzag van jullie zelf dat jullie laat bidden.

Dus, nu voor zeker, zodat ik naar je zal luisteren, IK die diep in je hart woont, IK die jullie het leven gaf, zodat je jullie pracht kunt erkennen.

Wees wakker, mijn kinderen en wacht op dat ene moment van de terugkeer van de Tuin van Liefde in het Koninkrijk van de Hemel.

De tuin is gegraven en pas ingezaaid.

Het is jullie wens, het is mijn wil

Voor de Eeuwigheid

Amen”



Opmerking:
IK BEN stuurde me deze boodschap met een zin van “liefdevolle zorg voor zijn geliefde kinderen” want nu gloort een nieuwe era.


Source: http://www.the-golden-book.net

Vertaling: Winny

No comments:

Post a Comment