Tuesday, June 30, 2015

Romîna -- Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Pragul ’’


 Golden Book - Page 33

Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Pragul ’’

11 martie, 2015

În timpul întregii nopti, puternicul curent de energie a continuat sa creasca. Din nou si din nou, am fost trezit de vibratiile puternice care par a captura fiecare celula a corpului meu.

La ora 4 de dimineata, primesc un nou mesaj de la EU SUNT pentru Cartea de Aur. El se intituleaza ‘’Pragul’’:

EU SUNT:

‘’ Copiii Mei,
sa ne angajam într-o mare aventura !
Oricine care se gîndeste astfel, va primi bucurie.
 Acel care iubeste acest lucru, va primi lumina.
Oricine care merge înainte, neînfricat, va ajunge la victorie.

Acel care este neîncrezator, se va poticni.
Acel caruia îi este frica, va vedea întunericul.

Întelegeti voi ?

Acum este alegerea voastra de a da acest pas, de a trece pragul, dincolo de care se afla o Noua Era.

Sunteti voi, acei care suiti la cer, atunci cînd usa vi se deschide.

Asa sa fie
În toata eternitatea
Amin.’’

Nota : sensul mesajului de astazi

Avînd în vedere ca mesajul de astazi al lui EU SUNT, este diferit de toate mesajele anterioare, as dori sa dau precizii si sa revin putin deasupra.

Exista oameni care nu au nici-o legatura cu ‘’Cartea de Aur’’, nu au nici un interes pentru mesajele individuale. Aceasta nu convine viziunii lor personale, asupra lumii.

În timp ce altii citesc mesajele, desi nu se simt totusi atît de preocupati, caci informatia care o contine este irelevanta pentru ei, sau pur si smplu nu este luata în consideratie.

Pe de alta parte, exista cititori care înteleg ei însisi un sens mai profund al mesajelor. Si sensul li se revela, dupa a doua sau a treia lectura.

Aceste persoane încep sa investigheze, sa vada corelatii cu alte mesaje si profetii ale diferitelor culturi si religii, si încep sa faca cercetari cu previziunile vechilor scrieri religioase.

Unii dintre acesti cititori recunosc pas cu pas semnele unde straturile sunt dezvaluite, care la prima vedere fusesera ascunse.

Pentru a aborda «Cartea de Aur», în scopul de a «consuma» rapid, mesajele care vin, de a discerne istoricul, contextul, semnificatia si reflectia personala, poate fi coplesitor. Si totul este bine asa cum este.
Mesajul de astazi este diferent !

Pentru prima data EU SUNT  a atras într-un mesaj, în mod clar si în termeni clari, atentia voastra, asupra unei anumite sectiuni a scrisorii.
De ce Dumnezeu a subliniat el acest pasaj – daca vrem sa folosim numele crestin a lui EU SUNT ?

Anterior, EU SUNT  folosea calea repetitiei pentru a sublinia si a pune în evidenta anumite aspecte.

Astazi, el se refera direct la prima parte a mesajului !


Fiecare cititor va simti daca acest mesaj este important pentru el …….




Translator: Star Child

No comments:

Post a Comment