Saturday, June 13, 2015

Romîna -- Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Moment de Iubire’’

Golden Book - Page 29


Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Moment de Iubire’’

6 Martie, 2015

Dupa ce m-am sculat, Vad ca este 1h30 dimineata, si primesc un mesaj emotionant de la EU SUNT:

EU SUNT:

’’Este timpul.

Copii mei, rîdeti si distrati-va, pentru ca momentul este aproape, acel care va va înalta.

’’Cît de mult timp?’’, întrebati voi.

Este inima voastra, acea care va poarta la acest moment, un moment care schimba totul.

O lume este pe punct de a ascensiona pe aripile Iubirii, în împaratia vesnica a Fericirii.

Fiti pregatiti, momentul este atît de aproape.

Fiecare dintre voi îl veti simti, Momentul incomparabil al Iubirii.

Nimic asemanator a fost vazut vreodata mai înainte, cînd voi veti fi împodobiti ca o mireasa care se prezinta înaintea Mea.

În eternitate.
Amin.’’

Am lacrimi în ochii mei, scriind acest mesaj ...



Canalizat de : Alfred Steinecker


Translator:
StarChild

No comments:

Post a Comment