Tuesday, June 2, 2015

Romîna - Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Ultima Data’’

Golden Book - Page 25

Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Ultima Data’’

21 Februarie, 2015

În partea dupa amiezii, am primit umatorul si foarte profundul mesaj de la EU SUNT.
Este intitulat ‘’ Ultima Data’’:

EU SUNT:

‘’Acum este ultima data ca te voi pregati pentru o noua época pe care o vezi la orizont.

Sa ai încredere atunci cînd furtuna se va dezlantui asupra ta. Este o curatare, care este importanta.

Aceasta perioada nu va întrerupe ziua ta mult timp. Sa ai încredere în mine, eu te voi apara.

Destinul ofera acum tranzitia sa, si flori noi de viata în vesnicia iubirii care EU SUNT.

Asa sa fie, fii mei

Pentru întotdeauna, pentru întotdeauna
Amin.’’


Acest mesaj a rasunat în interiorul
meu si mi-a atins inima …

Alfred: ‘’Tata-Mama, dumneata mi-ai spus ca nu voi mai primi  mesaje ?

EU SUNT: ‘’Vei primi noi mesaje care te vor duce catre o lume care este atît de diferita, de tot ceea ce ai experimentat. Un nou capitol este în curs de a fi scris, pe care ti-l voi dezvalui în curînd. Ia aminte la minunatiile care te asteapta.’’



Canal: Alfred Steinecker



Translator: 
StarChild


No comments:

Post a Comment