Monday, June 1, 2015

Romîna -- Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Ultimul Clopotel ’’



23 Mai, 2015

În aceasta zi si noapte, am primit un nou mesaj de la EU SUNT pentru ultimul capitol si complectarea Cartii de Aur.

Ne apropiem cu acest mesaj recent de sfîrsitul capitolului, si astfel, de sfîrsitul întregii carti. Mesajul se adreseaza tuturor oamenilor si este intitulat ‘’Ultimul clopotel – chemare’’.

Va rugam sa va reamintiti mesajul Cartii de Aur din 21 februarie 2015, ‘’ Ultimul Timp ‘’.
Aici este acest foarte puternic mesaj:

EU SUNT:

‘’ Dragii mei copii,
Cine ar fi crezut cu mii de ani în urma ca EU, tatal vostru, mama voastra, EU, care va iubeste atît de mult EU

aveam sa va cer acum, sa va angajati la aceste etape:

Ca sa va purificati, sa va reamintiti cine sunt EU si cine sunteti voi ? Da, este acum dorinta Mea, pentru ca EU sa procedez la oprirea timpului si sa creez Raiul.
Tot ceea ce EU am facut, pentru a va oferi fericirea, a fost ignorat; m-ati uitat în aceasta frumoasa lume pe care o chemati Pamînt.

Desigur rabdarea mea esta la capat, gradina este din nou terminata si fructele, recoltate …

Cine sunt fructele, puteti sa va întrebati ?

Aici se gasesc acei care au reusit sa va conduca în întuneric, si pentru a vedea lumina zilei, acesta sunt EU.

Este un soc atît de puternic, ca vã va scufunda în veneratie, vazînd puterea acestui eveniment.

Este veneratia voastra, care va va face sa va rugati.

Deci acum desigur, ca EU va voi asculta, EU, care traiesc în adîncul inimii voastre, EU, care v-am dat voua viata, ca sa va puteti recunoaste maretia voastra.

Fiti treji, copii mei, si asteptati acest moment unic, al reîntoarcerii în Gradina Iubirii, în Împaratia Cerurilor.

Gradina este din nou deztelenita, si este din nou semanata.

Este dorinta voastra, este vointa mea

Pentru Eternitate
Amin.’’

NOTA

EU SUNT, mi-a trimis acest mesaj cu sentimentul de ‘’ grija iubitoare pentru iubitii sai copii ‘’, pentru zorile de acum ale unei noi ere.




Sursa: http://www.the-golden-book.net

Translator:
StarChild



No comments:

Post a Comment