Friday, June 26, 2015

Romîna -- Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Valul de Iubire ’’

Golden Book - Page 32

Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Valul de Iubire ’’

9 martie, 2015


Ce noapte! Se parea ca un flux imens de energie se scurgea constant, atingînd fiecare celula a corpului meu.

Corpul meu rasuna mai mult ca niciodata, ma scol devreme dimineata si primesc un nou mesaj de la EU SUNT pentru cartea de Aur. El se intituleaza  ’’Valul de Iubire’’ :

EU SUNT:

‚‚Copiii mei, am ajuns la un punct; se numeste  ’’Punctul fara Întoarcere’’

Acum reactionati la valul de iubire, cu o forta ca niciodata înainte.

Agatati-va de scaunul vietii voastre, aveti încredere în fiecare clipa de care voi puteti acum profita.

Urmariti-va inima voastra, ascultati-va vocea voastra interioara, atunci cînd tineti pasul acum.

Dati-va mîinile unii altora, ridicati înalta iubirea a Tot Ceea Ce Este.
Excursia este exceptionala, va promit aceasta.

Fiti curajosi, îndrazneti si plini de bucurie, pentru ca vedeti în fata voastra, obiectivul atîta timp asteptat.

Asa sa fie.

Amin.’’




Sursa: http://www.the-golden-book.net

Canal: Alfred Steinecker

Translator: Star Child

No comments:

Post a Comment