Friday, June 5, 2015

Romîna -- Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Reîntoarcerea la Lumina’’ 28 Februarie, 2015

 Golden Book - Page 27


Cartea de Aur – Mesaje pentru Umanitate – ‘’ Reîntoarcerea la Lumina’’
28 Februarie, 2015

Marah a primit ieri acest ultim mesaj si a spus la revedere cu o profunda recunostinta, pentru ca ea primea mesajele pentru Cartea de Aur, si a putut sa scrie un capitol în interior.
A lua la revedere, a fost um moment emotionant pentru mine.

Noaptea trecuta m-am trezit si am simtit minunata prezenta a lui EU SUNT.

EU SUNT: ‘’Esti pregatit ?’’
Nu stiam ca venise momentul unui nou capitol acum, care fusese anuntat cu cîteva zile în urma.

Alfred: ‘’Tata-Mama, un capitol nou ?
EU SUNT: ‘’Scrie REÎNTOARCEREA’’.

Titlul acestui nou capitol, a aparut cu litere impresionante majuscule. Am simtit importanta acestui nou capitol …

Alfred: ‘’ Cu litere majuscule ?’’
EU SUNT: ‘’Da. Scrie acum:’’
EU SUNT:,, Sfîrsitul timpurilor este acum, si un nou început va sosi!

Copii Mei, este timpul sa luati loc si sa zîmbiti, în timp ce va uitati înapoi.

Nu este minunat, si asa de mare, ceea ce ati facut si vazut în numerosii eoni ai vietii voastre aici pe Pamîntul-Mama?
Un fior dulce trece prin voi, nu-i asa?

Voi ati semanat, recolta va veni!

Copii Mei,
Eu, universul, si toate vietile pe care le-am creat, acum va salutam , pentru ceea ce sunteti!

Într-o lumina minunata, voi sunteti egali cu reflexul unui diamant finisat, si umpleti spatiul si timpul; tot ceea ce a fost mereu creat si va fi fabricat.

Este fata voastra stralucitoare facînd o pauza un moment.

Copii mei,
Cît de mult va iubesc, cît de mult va iubesc, voi care ati iesit din mine.
Reîntoarcerea a început, este reîntoarcerea înapoi la mine, la Lumina.


Mereu si pentru întotdeauna

Amin.’’

În timp ce scriam aceste linii, lacrimi de bucurie î-mi curgeau de-alungul obrajilor …



Canal: Alfred Steinecker

Translator:

 Star Child


No comments:

Post a Comment