Tuesday, March 3, 2015

Hellenic -- Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Επιστροφή στο Φως”

Golden Book - Page 27

Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Επιστροφή στο Φως”

Στις 28 Φεβρουαρίου 2015

Η Marah έλαβε χθες βράδυ το τελευταίο της μήνυμα και μας αποχαιρέτησε με βαθιά ευγνωμοσύνη για το ότι έλαβε μηνύματα για το Χρυσό Βιβλίο, γράφοντας ένα κεφάλαιο γι’ αυτό.
Το αντίο ήταν για μένα μια συγκινητική στιγμή.

Ξύπνησα χθες βράδυ, νιώθοντας τη θαυμάσια παρουσία του ΕΙΜΑΙ.

ΕΙΑΜΙ: „Είσαι έτοιμος;"
Πόσο λίγο ήξερα ότι ήρθε η στιγμή για ένα νέο κεφάλαιο, η οποία είχε ανακοινωθεί λίγες μέρες πριν.

Άλφρεντ: "Πατέρα-Μητέρα, είναι νέο κεφάλαιο;"
ΕΙΜΑΙ: "Γράψε Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ".
Ο τίτλος του νέου κεφαλαίου εμφανίστηκε με μεγαλειώδη κεφαλαία γράμματα. Ένοιωσα τη σημαντικότητα αυτού του νέου κεφαλαίου…

Άλφρεντ: "Με κεφαλαία;"
ΕΙΜΑΙ: "Ναι. Γράψε τώρα:"
ΕΙΜΑΙ:
„Η ώρα του τέλους είναι τώρα και θα έρθει ένα νέο ξεκίνημα!
Παιδιά μου,
είναι η ώρα να καθίσετε και να χαμογελάσετε κοιτώντας πίσω.
Δεν είναι καταπληκτικά και μεγαλειώδη, αυτά που κάνατε και που είδατε, μέσα στους τόσους πολλούς αιώνες της ζωής σας εδώ επάνω στη Μητέρα Γη; Δε νιώθετε ένα μικρό ρίγος;
Τελείωσαν,  επίκειται το θέρος!
Παιδιά μου,
Εγώ, το Σύμπαν, και όλη η ζωή που δημιούργησα, σας υποκλινόμαστε, γι’ αυτό που είσαστε!
Μέσα σ’ ένα φως καταπληκτικό, είσαστε ισάξιοι της αντανάκλασης ενός φινιρισμένου διαμαντιού, γεμίζοντας τον χώρο και τον χρόνο, όλα όσα έχουν ποτέ δημιουργηθεί κι είναι να φτιαχτούν.
Το πρόσωπό σας που ακτινοβολεί φέρνει παύση στη στιγμή.
Παιδιά μου,
πόσο σας αγαπώ, πόσο σας αγαπώ, εσάς που βγήκατε εμπρός για εμένα.
Η επιστροφή έχει αρχίσει, είναι η επιστροφή σε εμένα, στο Φως.
Έτσι λοιπόν ας είναι, τώρα όλα τα παιδιά μου, όλα τους υποκλίνονται μπροστά σας, που σύντομα θα βρίσκεστε μέσα στο Φως.
Για πάντα και πάντοτε
Αμήν."
Καθώς γράφω τις γραμμές αυτές, δάκρυα χαράς τρέχουν από τα μάγουλά μου…


Μετάφραση: Con Tanidis

No comments:

Post a Comment