Tuesday, March 3, 2015

Hellenic --Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Η Νύχτα”

Golden Book - Page 27

Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Η Νύχτα”

Στις 1 Μαρτίου 2015

Χθες βράδυ έλαβα ένα νέο μήνυμα για το Χρυσό Βιβλίο, από το ΕΙΜΑΙ, που τιτλοφορείται ξανά "Η Νύχτα". Το μήνυμα αυτό δίνει έμφαση σε προηγούμενα μηνύματα τα οποία έχω δεχτεί και που είναι σημαντικά για τους άμεσους καιρούς εμπρός μας:

ΕΙΜΑΙ:
„Παιδιά μου,
πλησιάζει το τελείωμα της ημέρας, κι αρχίζει η ώρα της νύχτας.
Μη φοβόσαστε τη στιγμή του σκότους που σας καλύπτει σα βαρύ παλτό.
Είναι η ώρα που η σοβαρότητα των πραγμάτων θα σας κόψει την ανάσα, αλλά κοιτάξτε, τη γραμμή του ορίζοντα που αναγγέλει την ώρα ενός θαυμάσιου πρωινού.  
Με την ελπίδα και την εμπιστοσύνη αντέχετε την κρύα νύχτα, και σας έρχεται η χαρά στη σκέψη της αυγής μιας νέας ημέρας.
ΕΙΜΑΙ μαζί σας την ώρα αυτή, και το Άτι της Αγάπης σας μεταφέρει σ’ ένα νέο κόσμο, που σας παρέχει την ευτυχία που τόσο πολύ λαχταράτε.  
Εμπιστευτείτε με, ο πατέρας σας, η μητέρα σας.
Τώρα, για πάντα και για πάντα.
Σας αγαπώ.
Αμήν. "


Πηγή: 
http://www.the-golden-book.net
Μετάφραση: Con Tanidis



No comments:

Post a Comment