Thursday, March 12, 2015

Hellenic -- Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Το Κύμα της Αγάπης”


Golden Book - Page 32

Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Το Κύμα της Αγάπης”

Στις 9 Μαρτίου 2015
Τι νύχτα! Μου φαίνονταν σα να με πλημμύριζε διαρκώς μια τεράστια ροή ενέργειας, που έφτανε σε κάθε κύτταρο του σώματός μου.

Το σώμα μου δεν έχει δονηθεί έτσι ξανά, ξυπνώντας νωρίς το πρωί, όπου και έλαβα ένα νέο μήνυμα από το ΕΙΜΑΙ για το Χρυσό Βιβλίο. Τιτλοφορείται "Το Κύμα της Αγάπης":

ΕΙΜΑΙ:
„Παιδιά Μου, φτάσαμε στο σημείο, που λέγεται "Σημείο Χωρίς επιστροφή."

Τώρα αντιδράτε στο κύμα της αγάπης, με μια δύναμη πρωτόγνωρη.

Κρατηθείτε στη θέση της ζωής σας, εμπιστευτείτε τον εαυτό σας για την κάθε στιγμή που μπορείτε να απολαύσετε.

Ακολουθήστε την καρδιά σας, ακούστε την εσώτερη φωνή σας τώρα που αυξάνετε ρυθμό.

Κρατηθείτε χέρι-χέρι, κρατήστε ψηλά την αγάπη στο Όλα Όσα Είναι.

Η κούρσα είναι εξαίρετη, σας το υπόσχομαι αυτό.

Να είσαστε γενναίοι, τολμηροί και γεμάτοι χαρά, γιατί μπροστά σας βλέπετε, τον πολυπόθητο στόχο.

Ας είναι έτσι λοιπόν.
Αμήν."


Πηγή: http://www.the-golden-book.net


Μετάφραση: Con Tanidis

No comments:

Post a Comment