Saturday, March 21, 2015

Nederlands -- Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “Het Portaal Gaat open”



Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “Het Portaal Gaat open”

Op 19 maart 2015
Vroeg in de ochtend ontving ik een nieuwe boodschap van IK BEN. Het hoofdstuk eindigt en de boodschap heet: “Het Portaal Gaat Open”:

IK BEN:
“Mijn geliefde Kinderen,
zo zij het; dat wat de dag donker maakt is het begin van de nacht die aan je getoond wordt.

Als het koud is zal je in mijn armen worden gehouden.
Als je alleen bent zal je Liefde gegeven worden.
Heb vertrouwen in de tijd die nu voor je ligt.

Als de storm woedt, sta dan stevig in je vertrouwen en in mij, je vader, je moeder.

Wat ik je eerder vertelde komt er nu aan:
Het Portaal opent zich.

Dit moment afwachtend,

zo zij het
Amen.”




Vertaling winny

No comments:

Post a Comment