Tuesday, March 3, 2015

Nederlands -- Het Gouden Boek – Boodschappen voor de Mensheid . “Het Huwelijk”

Golden Book - Page 28

Het Gouden Boek – Boodschappen voor de Mensheid . “Het Huwelijk”

Op 2 maart 2015

Ik open mijn ogen en voel de liefdevolle aanwezigheid van de IK BEN in het duister.
Ook al droomde ik niet, hoorde ik in mijn denken dit ene me rakende deel van het lied “To Believe” (“Om te geloven”)  van Jackie Evancho;

“… en wij zien in elkaar, het Liefdevolle Beeld van Jou …”

Ik geef me zelf geheel aan dit prachtige moment van stilte en voel Vrede…

IK Ben: “Ben je klaar?”

De stem van IK BEN schijnt vriendelijk en liefdevol maar ook ernstig van toon.
Ik krijg een speciale en intense roerende boodschap die getiteld is: “Het Huwelijk”:

IK BEN:

“Mijn Kinderen,
de tijd is gekomen, je kleding past!

We kijken uit naar je grote stap, de stap naar het altaar van liefde, waar je nu naartoe loopt, als een versierde bruid!

Is het niet prachtig? Jullie hebben zo lang gewacht op de bruidegom, jullie hebben er naar verlangd om je Geliefde te ontmoeten.

Ga daarom met een moedige stap, vergezeld door de zoete liederen van de engelen legers die jullie naar je eeuwige leven voeren.
Jullie zijn majesteitelijk inderdaad, een edele bruidegom die het waard is vanwege Hem die die Zijn liefdevolle armen uitstrekt om te ontvangen.
Kijk in zijn ogen, merk zijn glimlach op, waaruit diepe liefde komt die vertelt van de uniciteit van het eeuwige leven.
Wees klaar als de huwelijksklokken klinken.
De tijd is gekomen!
In eeuwigheid
Amen.”
Ik leun achterover en zink in de diepe liefde die geboren wordt door de toon van: “To Believe” Terwijl de kleine engel aan het eind van het koor omhoog komt om te zingen: “En wij zien in elkaar het Liefdevolle Beeld van U, “ lopen er tranen van oneindig geluk over mijn wangen…
Jackie Evancho – “To Believe”:    https://www.youtube.com/watch?v=foUrBztgzZA

Source: http://www.the-golden-book.net

No comments:

Post a Comment