Wednesday, March 11, 2015

Nederlands -- Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “De Golf van Liefde”




Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “De Golf van Liefde”


Op 9 maart 2015

Wat een nacht! Het scheen me dat een enorme toevloed aan energie constant stroomde, en die elke cel van mijn lichaam bereikte.

IK BEN:
“Mijn kinderen, we hebben een punt bereikt: dat wordt genoemd: “Het Punt van Geen Terugkeer.”

Het is de golf van liefde waarop je nu reageert, met een kracht als nooit tevoren.

Blijf zitten in de zetel van jullie leven, vertrouw elk moment dat je nu kunt genieten.

Volg je hart, luister naar je innerlijke stem als je nu het tempo oppikt.

Houd elkaars handen vast, houdt de liefde hoog naar Alles Dat Is.

Deze rit is buitengewoon, ik beloof je dat.

Wees moedig, stoutmoedig en vol blijdschap, want je ziet voor je het lang verwachte doel.

Zo zij het.
Amen.”

vertaling winny



No comments:

Post a Comment