Thursday, March 5, 2015

Hellenic -- Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Η Στιγμή”

Golden Book - Page 29

Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Η Στιγμή”

Στις 4 Μαρτίου 2015

Πριν πέσω για ύπνο έλαβα αναπάντεχα από τον Ανώτερό μου Εαυτό τον όρο "Σκίουρος" και ρωτήθηκα για την πραγματική φύση αυτού του όμορφου ζώου.

Κατόπιν αποκοιμήθηκα και είχα ένα πολύ ζωντανό όνειρο σχετικά με αυτό το ερώτημα.

Εξαιτίας του ονείρου αυτού, σηκώθηκα τώρα, προσπαθώντας να οργανώσω τις σκέψεις μου.

Ένοιωσα τη στοργική παρουσία του ΕΙΜΑΙ και ήξερα πως με περίμενε ένα ακόμα μήνυμα για το Χρυσό Βιβλίο:

ΕΙΜΑΙ:
„Παιδιά μου,
πότε συμβαίνει η στιγμή που περιμένετε;

Συμβαίνει όταν είσαστε έτοιμοι γι’ αυτήν!

Εάν έχετε ανοίξει την καρδιά σας, τότε μπορεί να σας κατακτήσει η δύναμη της Αγάπης με όλο της το μεγαλείο.

“Είμαι έτοιμος;” Αυτό είναι τώρα το ερώτημα που κάθε οντότητα, κάθε παιδί που δίνει χαρά στον πατέρα και τη μητέρα του μπορεί να απαντήσει.

Αυτός που αγαπάει το γείτονά του, Με αγαπάει.
Αυτός που αγαπάει τον εαυτό του, Με αγαπάει.
Αυτός που αγαπάει τα φυτά που αγγίζει, Με αγαπάει.
Αυτός που πλησιάζει ένα ζώο με χαρά και το σέβεται και το αγαπάει με την καρδιά του, Με αγαπάει.

Η Αγάπη που έχετε μέσα σας, καθορίζει τώρα τη στιγμή.
Ήρθε η ώρα.


Στην αιωνιότητα
Αμήν."



Μετάφραση: Con Tanidis

No comments:

Post a Comment