Sunday, March 22, 2015

Nederlands -- Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “Update: Korte Boodschap”

Golden Book - Page 36


Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “Update: Korte Boodschap”

Op 21 maart 2015,
In de nacht werd ik gewekt en een korte maar krachtige boodschap gegeven van IK BEN die hoort bij het gouden Boek. De boodschap is:

“Wees klaar!
De minuut is dichtbij, bij het geluid van de klok!
(Op het ogenblik dat de klok slaat)
Wees klaar!”

Direct hierna ging ik weer slapen en beleefde ik een heel realistische droom waarin deze boodschap aan het licht werd gebracht door een reactie van een lezer die ik niet kende.

Hij reageerde vol angst op deze boodschap en vroeg me hoe ik zo’n boodschap kon publiceren. “Die is beangstigend en er zit geen liefde in.” In deze droom was ik me bewust wat hier speelde. Dit houdt niet-opgeloste angsten in van individuele lezers. Zo vriendelijk als mogelijk was probeerde ik hem erop te wijzen dat hij opnieuw het Gouden Boek moest lezen. Boodschap voor boodschap en om hierover na te denken en het zich eigen maken. 

Commentaar op de boodschap van vandaag”
Het Gouden Boek houdt een directe verwijzing vast op pagina 32 en pagina 43  (Open de onderstaande website en zoek naar het Nederlandse vlaggetje, rechts bovenaan.)



Vertaling winny
 

No comments:

Post a Comment