Saturday, March 28, 2015

Hellenic -- Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Η Πύλη Ανοίγει”

Golden Book - Page 36

Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Η Πύλη Ανοίγει”

Στις 19 Μαρτίου 2015
Έλαβα νωρίς το πρωί ένα νέο μήνυμα από τον ΕΙΜΑΙ. Το κεφάλαιο κλείνει και το μήνυμα τιτλοφορείται «Η Πύλη Ανοίγει»:

ΕΙΜΑΙ:
„Πολυαγαπημένα Μου παιδιά,
ας είναι έτσι λοιπόν, αυτό που σκοτεινιάζει τη μέρα είναι η αρχή της νύχτας που έρχεται.
Όταν κάνει κρύο θα σας έχω στην αγκαλιά μου.
Όταν είσαστε μόνοι θα έχετε Αγάπη.
Έχετε πίστη στην ώρα που κείτεται τώρα μπροστά σας.

Όταν η καταιγίδα μαίνεται, να μένετε σταθεροί στην πίστη σας, και σε εμένα, τον πατέρα και τη μητέρα σας.
Όσα σας έχω πρότερα πει, τώρα έρχονται:
Η Πύλη ανοίγει.

Προσμένοντας τη στιγμή αυτή,
Ας είναι έτσι λοιπόν
Αμήν. "
Alfred: "Πατέρα-Μητέρα είναι ετούτο το τελευταίο μήνυμα του κεφαλαίου; "
ΕΙΜΑΙ: „Ναι, ας είναι έτσι λοιπόν.



Μετάφραση: Con Tanidis

No comments:

Post a Comment