Thursday, March 12, 2015

Hellenic -- Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Ένας Χαιρετισμός Αιωνιότητας”

Golden Book - Page 31

Το Χρυσό ΒιβλίοΜηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Ένας Χαιρετισμός Αιωνιότητας

Στις Μαρτίου 2015


Το Χρυσό ΒιβλίοΜηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Προσδοκία

Στις 8 Μαρτίου 2015
Κατά τη διάρκεια της νύχτας έλαβα ένα καινούργιο μήνυμα από το ΕΙΜΑΙ για το Χρυσό Βιβλίο. Απευθύνεται σε όλο τον κόσμο και τιτλοφορείται "Προσδοκία":

ΕΙΜΑΙ:
„Έχουμε σχεδόν φτάσει, στο στόχο που τόσο λαχταράτε.

Παιδιά Μου,
το χαρακτηριστικό του κόσμου σας, η ανυπομονησία, κάνει την προσμονή αφόρητη.

Γι’ αυτό να σας πω αυτό:
Εμπιστευτείτε με, Εμένα, που είμαι πατέρας σας, και μητέρα σας.

Έχετε εμπιστοσύνη στην αγάπη του πατέρα και της μητέρας σας, δεν είναι έτσι;

Η αγάπη μου για σας δεν γνωρίζει όρια, δε γνωρίζει το αν και το αλλά. Μην κρατάτε αποστάσεις από εμένα και από την άπειρη δύναμη της Αγάπης.

Κοιτάξτε λοιπόν μπροστά και δείτε την πόρτα που σας ανοίγεται, σα νύφη που βαδίζει προς το ιερό της Αγάπης, γεμάτη προσδοκία για την τελετή του Γάμου.

Αυτό που σας συνοδεύει είναι η προσδοκία της μεγάλης στιγμής, κατά τα τελευταία βήματά σας, μαζί και με την προσδοκία της εμφάνισης του Κόσμου της Αγάπης.

Στην αιωνιότητα
Αμήν."


Πηγή: http://www.the-golden-book.net


Μετάφραση: Con Tanidis

No comments:

Post a Comment