Tuesday, March 3, 2015

Nederlands -- Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “De Roos”

Golden Book - Page 29

Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “De Roos”

Op 3 maart 2015

Om 3:00 uur in de morgen werd ik zachtjes gewekt door IK BEN met weer een boodschap voor het Gouden Boek. Dit is pagina 56 en is getiteld “De Roos”:

IK BEN: 

“Mijn Kinderen,
is zij niet prachtig, deze Roos van Liefde die jullie zijn?
Mijn wens is dat jullie geluk vinden in een wereld die zich, van nu af aan met jullie verbindt.

Het is de geurigheid van liefde die deze wereld doordringt, diep in ieder mens, ieder Wezen dat ik schiep.

Mijn wil zal nu worden gedaan, door deze geur te dragen in deze periode die jullie ‘van Goud’ noemen.

Dit is het eind en het begin op hetzelfde moment, wat jullie nu plaatst in deze nieuwe wereld, als een zwaan in balans; die zijn vleugels uitstrekt omdat hij een nieuwe kust bereikt.

We zullen spoedig worden verenigd waar het Licht zijn begin heeft,

In eeuwigheid,
Amen.”




Vertaling winny 

No comments:

Post a Comment