Tuesday, March 17, 2015

Nederlands -- Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “De Top” (“The Summit”)



Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “De Top” (“The Summit”)

Op 15 maart 2015
In de nacht werd ik zachtjes gewekt. Ik voelde onmiddellijk de aanwezigheid van IK BEN en ik richt mijn hele aandacht om een nieuwe boodschap te ontvangen voor het Gouden Boek.

Ik voel iets van een “slot”, het is moeilijk te beschrijven. De boodschap is getiteld “The Summit” (De Top)

IK BEN:
“Mijn Kinderen,
vat moed!

Wij hebben de top bereikt!

Kijk in de verte, omdat het licht nu schijnt!

Heb plezier op dit moment!

We houden van jullie en verwelkomen jullie nu.

Een geweldige tijd eindigt en een nieuwe era begint!

Het is de tijd die jullie je Gouden Periode noemen en waarin je nu
in de  eeuwigheid zult zijn
Amen”.




Vertaling winny

No comments:

Post a Comment