Friday, March 13, 2015

Nederlands -- Het Gouden Boek- Boodschappen aan de Mensheid – “De Drempel”


 Golden Book - Page 33


Het Gouden Boek- Boodschappen aan de Mensheid – “De Drempel”

Op 11 maart 2015
De hele nacht gaat de machtige stroom van energie verder omhoog. Telkens weer word ik gewekt door de sterke vibraties die iedere cel van mijn lichaam schijnt te vangen.
Om 4:00 uur in de ochtend krijg ik een nieuwe boodschap van IK BEN voor het Gouden Boek. Deze is getiteld: “De Drempel”:

IK Ben:
“Mijn Kinderen,
Laten we op een nieuw avontuur gaan!

Iemand die zo denkt, krijgt grote vreugde.

Iemand die hier van houdt, zal het licht ontvangen.
Iemand die naar voren gaat, onverschrokken, zal victorie bereiken.

Wie geen geloof hecht, zal struikelen.
Wie angstig is, zal het duister zien.

Begrijp je dat?

Het is nu jullie keuze om deze stap te zetten, over de drempel heen, waarachter een Nieuwe Era ligt.

Jij bent het die de lucht in klimt, als de deur voor je open gaat.

Zo zij het

In alle eeuwigheid
Amen.”

Opmerking: Nadruk op of betekenis van de boodschap van vandaag
Omdat de boodschap van vandaag door het IK BEN anders is dan alle vorige boodschappen, wil ik daarover uitweiden en een tijdje terug gaan.

Er zijn mensen die geen relatie met het “Gouden Boek” hebben, die geen interesse hebben voor de individuele boodschappen. Die passen niet, ongeveer niet, in hun persoonlijke kijk op de wereld.

Terwijl anderen de boodschappen wel lezen, maar niet zo bezorgd zijn, daar de informatie die erin staat voor hen irrelevant is of gewoon niet zo gezien wordt.

Aan de andere kant zijn er lezers die voor zichzelf een diepere betekenis herkennen van de boodschappen. Wier betekenis na het tweede of derde lezen wel zal plaats vinden.

Die mensen beginnen uit te zoeken, proberen correlaties met andere boodschappen en profetieën uit andere culturen en geloven te vinden maar ook voorspellingen uit antieke godsdienstige beschrijvingen om hun onderzoek in te doen.

Enige van die lezers identificeren tekenen die voor hen, stap voor stap – of voor hen op het eerste gezicht, verborgen lagen onthullen.

Het omgaan met het “Gouden Boek” om de boodschappen “te consumeren” die snel binnenkomen, om te onderscheiden in de achtergrond, in de context, betekenis en door persoonlijk nadenken, wat kan hen overweldigen. En alles is goed, de manier waarop.

De boodschap van vandaag is anders!

Voor de eerste keer heeft IK BEN in een boodschap duidelijk en in geen onzekere termen, jullie aandacht getrokken naar een specifiek deel van de missIve!  (Missive is een schrijven)

Waarom benadrukte God – als we de Christelijke naam willen gebruiken van IK BEN – deze passage?

Eerder gebruikte IK BEN het middel van de herhaling om bepaalde aspecten te ‘highlighten’ en om hun belang te benadrukken.

Vandaag wijst het direct naar het eerste deel van de boodschap!

Iedere lezer zal voelen of deze boodschap belangrijk voor hem/haar is …




(Vertaling winny)




No comments:

Post a Comment