Thursday, March 5, 2015

Hellenic -- Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Ο Καθρέφτης”


 Golden Book - Page 30


Το Χρυσό Βιβλίο – Μηνύματα για την Ανθρωπότητα - “Ο Καθρέφτης”

Στις 5 Μαρίου 2015

Ξύπνησα μετά από έναν ήσυχο ύπνο δίχως όνειρα. Είναι τόσο ήσυχα και ήρεμα.
Νιώθω την παρουσία του ΕΙΜΑΙ, που μοιάζει στοργική, και χαμογελάει…

ΕΙΜΑΙ: "Γράψε, τώρα..."
Εκείνη τη στιγμή, συνέβη κάτι περίεργο.
Καθώς το ΕΙΜΑΙ με καθοδηγεί να γράψω το μήνυμα, ακούγεται ένα κομμάτι από το συγκινητικό τραγούδι "Να Πιστέψεις (To Believe)" από την Jackie Evancho, που είχα ακούσει κάποιες μέρες πριν (δείτε σελίδα 55, "Ο Γάμος").

Το ΕΙΜΑΙ έκανε τον όμορφο αυτό στοίχο να αντηχήσει μέσα μου: "Να πιστέψεις στην ημέρα, Που η πείνα κι ο πόλεμος θα έχουν περάσει…" που άγγιξε την καρδιά μου, και μου ήρθαν δάκρυα, αγάπη και χαρά …

ΕΙΜΑΙ:
„Παιδιά μου,
κοιτάξτε τον εαυτός σας στον καθρέφτη.

Τι βλέπετε;

"Εύκολο", θα λέγατε, "Εγώ Είμαι".

Έτσι είναι, παιδιά μου. Όταν σας κοιτάζω, βλέπω Εμένα!

Μια θάλασσα από φώτα στο βελούδο της δημιουργίας, αστράφτουν σα διαμάντια, αγνά σα διαμάντια απαράμιλλα.
Να’ στε περήφανοι, νιώθοντας όπως ένας στοργικός πατέρας, σα μια στοργική μητέρα, που θαυμάζει το παιδί της καθώς μεγαλώνει.
Είναι καταπληκτικό αυτό που βλέπετε, όταν κοιτάζετε στον καθρέφτη.
Είσαστε Εγώ!
Οι καρδιές σας φωτίζονται όταν το συνειδητοποιείτε αυτό.
Είναι η λάμψη της αγάπης στην αιωνιότητα

Αμήν."


Μετάφραση: Con Tanidis



 --------

No comments:

Post a Comment