Saturday, March 7, 2015

Nederlands -- Nederlands -- Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “The Mirror”





Het Gouden Boek – Boodschappen aan de Mensheid – “De Spiegel”

Op 5 maart 2015

Na een rustige en droomloze slaapfase, werd ik wakker. Het is zo rustig en vredig.
Ik voel de aanwezigheid van IK BEN, die toegenegen, glimlachend scheen te zijn …

IK BEN: “Nu schrijf …”

Op dat moment gebeurde er iets ongewoons.

Terwijl IK BEN me instrueert om de boodschap op te schrijven, klinkt er een deel van het roerende lied “Geloven” door Jackie Evancho, dat ik enkele dagen geleden hoorde (Zie pagina 55, “Het Huwelijk).

IK BEN laat het prachtige versje zachtjes in me resoneren: “Geloven op een dag, Toen honger en oorlog zal verdwijnen gaan…” en dat raakte me zodat innige tranen, liefde en geluk kwamen…

IK BEN:

“Mijn Kinderen,
Kijk naar jezelf in de spiegel.

Wat zien jullie?
“Dat is gemakkelijk,” zal je zeggen, “Ik ben het”

Zo is het, mijn kinderen. Als ik jullie zie, zie ik Mijzelf!

Een zee van lichten in het fluweel van de schepping, flonkerend als diamanten, zuiver als een diamant die geen gelijke heeft.

Wees trots, met een gevoel zoals van een liefdevolle vader, een liefdevolle moeder, terwijl haar groeiend kind bewonderd wordt.

Het is iets prachtigs dat je ziet, als je in de spiegel kijkt.

Jullie zijn Mij!

Jullie harten lichten op als je je dat realiseert.
Het is de gloed van liefde in de eeuwigheid

Amen.”




No comments:

Post a Comment